3 dagar kvar

Nu är det ungefär 76 timmar kvar tills Anton kommer hem, om jag har räknat rätt, vilket jag säkert inte har gjort.
Idag spenderas dagen med shopping.
Fick med mig en hårinpackning, 2 t-shirtar, en blus samt ett linne.
Och lite smink.
utöver detta så har jag tänkt på mitt sms till anton väldigt mycket, jag är verkligen sämst på att beskriva mina känslor och sånt där.
men för er som vill läsa smset så kommer det här, skriver ut det mest för att ha det kvar, eftersom det inte kommer finnas på mobilen för alltid.

Till: Anton den 17/7 kl. 03,34
Nu har jag legat här sen 1 och kan inte sova. Tänker på dig oavbrutet och bara tanken på att vara utan dig 4 dagar till gör mig ledsen.
Jag har kollat på mina bilder på dig, videosarna och läst dina sms gång på gång på gång, fast jag bara saknar dig ännu mer.
skulle inte vara lika jobbigt om jag visste att du var 25 min ifrån mig och att jag kunde åka när jag vaknar.
Men nu är du på en jävla skitö och jag blir galen av att inte ha dig brevid mig.
du kommer skratta åt att jag är så patetisk som skriver årets längsta sms om hur mycket jag saknar dig.
jag lyssnar på sorgliga låtar, som om du aldrig kommer tillbaka till mig.
drömmer att du träffar nån annan på skitön och inte minns vem jag är när du kommer hem, och att båten sjunker när du är på väg hem och såna saker.
jag vet att du inte kommer se det här förrän du är på väg hem, om det ens kommer fram.
men en sak ska du veta anton, jag älskar dig mest av allt i hela världen och jag ska göra allt för att bevisa det.
jag har aldrig känt såhär för nån och jag vet att du är den rätta, jag är säker på det.
jag kommer aldrig släppa dig. du är det finaste jag nånsin har haft.
fan, nu börjar jag snart gråta.
skulle egentligen bara skriva att jag saknade dig. men hur som helst kommer jag aldrig låta ngt komma emellan oss, för det här är det bästa jag nånsin varit med om.
jag älskar dig utav hela mitt hjärta. Kom hem nu älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0