Förgående, 14/7

Dagens vill ha: Anton (åkte bort i en vecka idag)
Dagens klädsel: en kort rosa klänning
Dagens smycken: rosa stora pärlörhängen, massa armband samt silverhalsband
Dagens smink: gårdagens, ofräscht - jag vet.
Dagens frisyr: uppsatt i en knut
Dagens händelse: Hittade 120 kronor på gatan
Dagens låt: Things i'll never say - avril lavigne
Dagens planer: amanda
Dagens saknad: antonantonantonantonantonjagälskardigggggg
Dagens dummaste: Amanda visste inte att muf var moderaternas ungdomsskit.
Dagens drog: coca cola light
Dagens favorit: skorna jag hittade, dock i en för liten storlek
Dagens roligaste: en tants lugg
Dagens köp: cola x 3, glass, pizza (fast jag blev bjuden)
Dagens godis: min magnum isf
Dagens humör: Över medel
Dagens ord: Fjortis, måste jag nog säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0