mer utbildning åt meteorologerna

Nu har jag läst, sett och hört överallt att det ska bli skitväder, en skitsommar ändå fram tills i augusti typ.
Ändå sitter jag nu här, brevid mitt fönster.
Och solen tittar in.
Det är fan varmt, jättevarmt alltså.
Frågan är varför jag inte är ute.
Jag orkar inte, halsen och hostan dödar mig.
När den otippade solen väl kommer.
Och när jag blir frisk så försvinner den väl. Just my luck.
Men jag undrar varför det är så sällan som meteorologerna har rätt.
Dom antyder alltid fel, är det sateliterna det är fel på?
Nej du, mer forskning om vädret och mer utbildning åt dom så de i fortsättningen kan utlova RÄTT väder!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Tack! Den är från HM.
Usch vad trist att va sjuk..

2007-07-03 @ 10:06:33
URL: http://colorelle.blogg.se
Postat av: Sarah

Eller hur! och så klär man alltid på sig jätte mycket kläder när det ska regna och man åker in till stan, sen får man dras med världens värmeslag resten utav dan ;/

2007-07-06 @ 20:52:12
URL: http://artbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0