och oj vad jag är stolt över mig själv *LER*

Ställde mobilen på 11, samt alarmklockan som tjuter så hela sundbyberg hör.
Vaknade på direkten, gick upp och stängde av helvetet, drog upp persiennen (eller hur det nu stavas). Och wops, jag har börjat vända tillbaka dygnet.
Har bara sovit 4 timmar så jag lär vara ganska trött ikväll.
Gick trots allt och la mig vid 3, men låg vaken flera timmar och tänkte på Anton.
Skrev århundradets längsta sms till honom, lite fjolligt kanske.
Men whatever, idag har jag, frida, amanda och eddie varit vid brunnsviken.
Solen var väl framme en timme eller så, sen gick den i moln.
När den väl var framme blåste det för jävligt.
Så nu blire att fejka solbrännan!
25 min i solariet borde räcka, yes.
Allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Palina

Vill du kolla vad jag köpt?

2007-07-17 @ 16:47:31
URL: http://pralina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0