självilska

I cirka en vecka har jag bestämt att jag ska vända tillbaka dygnet.
På något underligt sätt har det blivit så att jag somnar runt 6 på morgonen och vaknar vid 2-3 på dagen, det är totalt jävla värdelöst.
Det är ju okej om det ändå är skitväder, men nu dom senaste dagarna har ju solen tittat fram.
Dessutom älskar jag att sola och har ändå inget bättre för mig.
Har dom senaste dagarna försökt gå upp vid 12, resultatet blir att jag vaknar 1 och efter det somnar jag om igen.
Jag blir riktigt arg på mig själv, slösar bort sommaren. Dom få dagar man ens kan kalla "sommar"
Jag läste nyss min vän Mirelles blogg och såg en fin bild där hon var jävligt brun (pepparkaka, titta efter själva) efter en heldag på båten, fyfan vad arg jag blev.
Så nu har jag bestämt mig.
Jag har kollat upp SMHI, jajamensan! Dom kommande dagarna blir det runt 20-22 grader i detta tomteland.
Jag ska upp klockan 11 imorgon, det är en bra början. Jag ska lägga mig på gården och sola, och jag ska vara så brun när Anton kommer hem så att han inte känner igen mig.
Det är min plan. fan va värdelös egentligen.
nu ska jag iallafall iväg till hagaparken och ha picnic med mamma och vovsarna, bättre sent än aldrig.
bikinin är på och solen lyser.
peace


Kommentarer
Postat av: mirelle

haha nusse då!!

2007-07-17 @ 13:10:43
URL: http://mmse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0