sniglar

min största fasa här i livet är sniglar.
inte sådana med ett litet hus/skal, utan mördarsniglar.
jag är verkligenverkligenverkligen livrädd.
dom är så skräckinjagande så dom får mig att börja gråta, jag vet inte hur många gånger folk har fått bära mig förbi dom.
ja, jag är medveten om att det typ är världens mest långsamma djur och att dom är harmlösa och inte kan skada mig på något sätt, jag är bara rädd.
Likaså för grodor, dom delar första plasten.
Jag har alltid inbillat mig att dom kommer hoppa upp på mig och jag vet inte vad.
Nej gud, fyfan. vilken nytta gör dom? dom gör ingenting, dom finns bara där för att skrämma livet ur små 16åriga flickor.


image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0