the sims

Jag har nu insett faktumet att the sims är beroendeframkallande.
När jag inte sitter och leker med mina tidskrävande simmar så får jag typ abstinensbesvär.
Jag nästan längtar efter att designa mina nya små vänner och bygga deras hus och inreda det osv.
Du som förmodligen spelat det någon gång i dina yngre dagar vet hur det går till.
Men här är jag 16 år fyllda och har fått tillbaka en gammal hobby.
Jag hoppas att det går över när Anton kommer hem ifrån gotland nästa lördag.
Låt inte the sims ta över mitt liv.
The sims ftw.
Eller? Dubbelmoral? Ja? Lite....

image36

Kommentarer
Postat av: Slellen

Men the sims e verkligen nått man fastnar i! Ett tag var hela mitt liv the sims, kunde sticka hem från skolan för jag var tvungen att spela...Haha! Ganska nördigt! Men 2an är bäst :) Känns hemskt att man verkligen tycker om the sims och snart är 20 "/

2007-07-15 @ 00:19:11
URL: http://slellens.blogg.se
Postat av: sarah

Haha, du är verkligen inte ensam!

2007-07-15 @ 00:30:39
URL: http://betydelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0