why me?

det var ju ett tag sen jag bloggade, eller rättare sagt ett väldigt bra tag sen.
typ 2 veckor.
det som har hänt är i alla fall att jag har blivit sjuk, dunderförskyld.
och det är det som detta inlägg kommer att handla om.
mitt för jävligt dåliga immunförvsar, jag hatar dig.
jag blir ALLTID sjuk. Jag vet inte vad jag gör för fel. Jag är ändå ganska så hälsosam.
Hösten 06 hade jag influensa, jag var förskyld i nästan 2 månader samt åkte på en halsfluss.
Och hösten räknar jag från typ september-december.
Våren 07 hade jag infulensa, magkatarr i 3 veckor, något fel på öronen och nu den här förskylningen.
Om det går något virus, så smittas jag alltid. Även fast jag håller mig undan.
Nu sitter jag här och hostar halsen av mig, det bränns i halsen för att jag hostar så mycket.
Täppt i näsan är jag också, febern kommer väl.
Bara att vänta in den.

På tal om någonting annat så var jag på Grönan i fredags.
Min kära pojkvän var så jävla rädd.
Jag har aldrig varit på ett tivoli med en så rädd människa, en kille dessutom.
Jag tvingade honom att åka allt utom Fritt fall, den är jag för rädd för fast jag åkt den förut.
Vi började med vilda musen och efter den var han skräckslagen.
Sen blev det lite lustiga huset, popexpressen, kärlekstunneln (x3), flygande mattan osv.
När jag drog honom till extreme tyckte han att det var nog, men jag tvingade honom.
Han var livrädd. Men efter tyckte hand det var ganska befriande.
Sen blev det berg och dal banan, den var väl okej.
Och jag höll nästan på att glömma
- Kvasten. Gröna Lunds nya åkattraktion. Anton grät.
Nåväl, nästan i alla fall. Han pratade inte med mig på hela kön, haha.
Men när vi väl steg ur stolarna var det inte läskigt alls enligt honom.
Men det mest fasansfulla var katapulten.
Och jag håller med honom.
Aldrig mer.

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0