8 dagar kvar

garderoben är fortfarande omonterad, det suger.
det suger jävligt mycket faktiskt, kan jag säga.
har svarta soppåsar överallt i mitt rum fulla med kläder och dylikt, allt är ett bombnedslag, och det suger.
helgen har jag spenderat med min älskling (igen) för typ 16onde helgen i rad, eller något sånt.
idag sket jag i jobbet och åkte in till stan med anton, det var restaurangernas dag i kungsan så vi åt galet god mat och tog sedan en prommis med mjukglass längs hamnarna, satte oss på en brygga i solen, det var mysigt.
och jag är så jävla förväntansfull eller vad man ska säga inför sommarlovet.
har både finaste balklänningen samt skolavslutningsklänningen.

måndag (imorgon): skola
tisdag: skola
onsdag: ledig
torsdag: skola
fredag: skola
måndag (följande vecka): skola
tisdag: städa skåpet i skolan, sedan ledig. Bal på kvällen
onsdag: niornas dag på ekerö, chill
torsdag: skolavslutning, weeeeheyeyyyyyeyeyeyeyyy :):):::)

nu ska jag maila lite skolarbeten till skolan eftersom jag ligger 2 veckor efter, det suger. (det med)......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0