jag hatar...

... 1. folk som tränger sig före på tunnelbanan för att få en sittplats
2. folk som går på tunnelbanan innan man har hunnit gå av
3. tidningar som gör modereportage och har bild på en klänning du förälskar dig i direkt, så ögnar du igenom bilden och kommer till texten där du ser vart den är inköpt. Ifrån Dior, kostar 25,000:-
Jomen visst, det pundar vi ut med, lätt.
4. Folk som har "pressar" på tex. playahead om hur mycket det älskar någon och massa minnen, tråkigt.
5. äckliga människor, allt ifrån snuskgubbar som visslar efter en när man tex har kjol, eller stinkbomber som sätter sig brevid en på kollektivtrafiken.
6. lärare som inte tror på en när man väl talar sanning
7. att jobba när det är utlandsvärme utomhus (över 28 grader dvs)
8. att vara pank
9. att glida ifån kompisar
10. att vara utan anton i en vecka (kommande)
11. att min garderob fortfarande inte är monterad
12. att min data suger
13. att jag inte kommer på något meningsfullt att skriva....




men i brist på annat har jag hittat lite måste-ha plagg :)
    

Skor ifrån H&M, 179:-
Bikini ifrån H&M, 98:-/del
Klänning ifrån Lindex, 249:-
Klänning ifrån Lindex, 399:-
Klänning ifrån Lindex, 299:-
springa och köpaköpaköpa :):):):):):)


hasta la vista mtf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0