sundsvall

Som sagt, skolavslutning 14/6 (på torsdag).
Några timmar senare bär det iväg till Sundsvall med elin, där jag ska hälsa på min gamla häst.
ska vara där uppe i 4 dagar sen åker jag tillbaka hem.
Ska bli galet roligt, saknar pållen som fasen.
Var ca 1½ månad sen hon flyttade dit.

Dom senaste dagarna har det inte hänt mycket.
Spenderade gårdagen (nationaldagen) med en picknick på golfängarna med anton, amanda och eddie.
Det var mysigt, jävligt varmt, härligt!

Har även fått belöning i skolan för att jag legat hemma och varit sjuk i 2 veckor.
Gått ifrån VG i biologi&geografi till IG
- Med anledningen att dom inte fått reda på att jag varit sjuk så det räknas som skolk oavsett vad.
Lite konstigt eftersom jag redan lämnat in alla arbeten.
Ännu ett bevis på att Tallbackaskolans lärare är hatiska.
Och även jag.
Härmed hatar jag officiellt Alen och hans turkefternamn samt Annika Rosenius.
Och jag står för det, gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0