bikinihysteri

Är jag konstig och onormal som är ganska så skräckslagen inför badsäsongen 07 när idealens ideal (nedanför) förföljer mig?

   
Mischa Barton, Lindsay Lohan, Jessica Alba, Eva Longoria

Jag tycker personligen att dessa är bland de vackraste människorna i hela världen.
Men jag kan seriöst bli arg bara jag ser en bild på någon av dem med ett supercharmigt leende, perfekt sminkning, böljande och glansigt hår samt en klänning värd minst 50000 kronor.


Några andra som borde försvinna ifrån jorden så att vi dödliga kunde sno till oss, ja.. you name it!

image11
Rachel Bilson, i en metallic klänning som är huuuuuur fin som helst!

image10
Nicole Richie, med superfina ben och en jättesöt tunika.

image9
Mary-Kate Olsen, med en tröja jag gäääärna skulle ha i garderoben..


Orättvist, eller vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0