jag har sagt det förut och jag säger det igen...

... Jag har världens finaste, sötaste, snällaste och världens bästa pojkvän.
Jag älskar dig så himla mycket!
Finns nog ingen som förstår mig så bra som du gör.

Imorrn när jag har avklarat första dagen i nya skolan så ska vi ta en fika, jag och älsklingen. Då ska han som vanligt få sitta och lyssna på mitt babbel (fast egentligen är han inte intresserad.)
Sen ska jag ge honom massa pussar :)

Min Anton<3
Bara, bara min Anton.
I all oändlighet.
Bara du, för alltid.

Kommentarer
Postat av: M

Får jag bara fråga varför du stavar ditt namn Sarah med h när du alltid stavat Sara utan H... Jag har gått i samma skola som du tidigare och jag vet att du stavade SARA! lite underligt att du helt plötsligt ändrat det och att du hävdar att du kommer från italien(?) Din pappa är ju från Tunisien, right?

bra blogg btw;)

2007-11-06 @ 23:28:25
Postat av: Sarah

Jag ändrade min stavning när min mormor dog, hon ville alltid att jag skulle stava med h så det var därför jag bytte.
Jag har aldrig sagt att jag är italiensk, bevis på det tack.
Har tom skrivit i ett inlägg att jag är 25% tunis så jag har ingen aning om vad du pratar om "M".

2007-11-10 @ 19:09:29
URL: http://betydelse.blogg.se
Postat av: Anonym

yeah right;)

2007-11-14 @ 12:58:08
Postat av: Amanda

Stör det många hur flickan stavar sitt namn? Känner ni att detta verkligen är upprörande?
De som känner sig träffade ska kanske söka sig tillnågon förening som tycker om att diskutera sådana saker.
Det finns faktiskt sådana!

2007-11-15 @ 21:41:50
URL: http://amsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0