bloggpaus

Har inte hunnit blogga på ett par dagar, har hänt en hel del.
Idag hade jag ett telefonsamtal med Löfströms gymnasium, ska förmodligen byta dit.
Skolan ligger 5-10 minuter ifrån mig. Där jag går nu måste jag åka 1½ timme innan jag börjar, + att dom inte håller dom kurser do lovat osv. Så vi får se, ska i alla fall på möte där imorgon förmiddag.

Skickade in ett brev + bild förut till Filmlance, ett filmföretag som sökte ungdomar i min ålder till filmen "I taket lyser stjärnorna". Jag gjorde det mest på skoj, jag har ju ingen skådespelarerfarenhet men nu har dom i alla fall hört av sig så jag ska dit och provfilma på fredag. Spännande och nervöst.

Förutom det var jag på mitt första Friskis&Svettis pass i lördags, ett medelpass. Ganska hårt att börja med. Har inte tränat på 5 månader. Har inte kunnat gå sen dess, får ta pingvinsteg. Har så himla ont i vaderna, helt stört.
Klockan 6 idag ska jag på yoga. Man får ju inte ligga på den lata sidan, inte.

Nu ska jag röra ihop något att äta och åka iväg om 1½ timme, sen kanske vi hörs!

Kommentarer
Postat av: GILA

men åå menade du den boken! klart jag läst den, typ 7 ggr.. grät varje gång! :p

2007-10-22 @ 20:09:07
URL: http://klassiker.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag vet, den är superbra!
Men jag kommer göra bort mig, big time.

2007-10-22 @ 22:56:20
URL: http://betydelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0