Det enda jag vill, är att få vara där du är.

Förlåt.
Jag älskar dig mest av allt i hela världen.
Har försökt att låta bli att inte skriva av mig här på bloggen eftersom det inte är anonymt, men jag kan inte låta bli. Måste få det ur mig.
Jag är så himla ledsen för vad jag har gjort, och jag hoppas att du verkligen förstår att jag ångrar mig.
Du vet att jag klantar till det och gör många misstag, men det ska aldrigaldrigaldrig hända igen.
Jag kan lova dig det. Du vet att det ska vara du&jag, vi är gjorda för varandra.

Helt seriöst så skulle jag kunna gifta mig med dig nu, för jag vet att du är personen jag vill spendera och leva resten av mitt liv med. Jag har aldrig känt såhär starkt för någon förut. Det är bara du, du, dudududu.

Dom senaste dygnen har jag mått så jävla dåligt, men jag kanske förtjänar det.
Jag har gråtit mig till sömns varje natt, kan inte sluta tänka på dig och hur det kommer att bli.
Men du ska veta att jag kommer kämpa för det här, för att det ska funka. Jag kommer göra allt.
Jag vet att det kommer ta tid, men jag kan vänta. Jag har all tid i världen för dig, bara du ger mig en ny, och en sista chans, för det är allt jag behöver. För att visa att jag förtjänar dig, och för att göra allt bra.
Jag lovar att du inte kommer ångra dig, det ska alltid vara vi två.

Jag gör vad som helst, du är den enda. Mitt allt. Min själsfrände. Mitt livs kärlek.
Hoppas att jag inte har förlorat dig för alltid, då har jag faktiskt ingen anledning att leva längre.
Det enda jag vill, är att få vara där du är.

Jag älskar, beundrar och avgudar dig Anton Ulf Viktor Henricsson, min pojkvän och bästa vän.

Kommentarer
Postat av: GILA

åh baby :/ det kommer fixa sig ska du se. du är bäst!

2007-10-25 @ 18:55:24
URL: http://KLASSIKER.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0