det tysta skriket

Har precis ätit middag, korvstroganoff blev det. Väldigt gott.
Var i stan under dagen med Anton. Hittade en jättefin vinröd kofta åt honom på MQ. Dessutom köpte jag ett par jeans (inte på MQ dock).

Igår kväll när jag&mamma kom hem ifrån shoppingen så såg vi Beck-Det tysta skriket.
Den var grymt bra, se den!
Jag fick med mig den stickade folklore klänningen jag hade på mig idag, lite smycken, en basker samt en tunika. När vi kom hem beställde vi även lite saker ifrån H&M. Bla, nagelvårdsprodukter, strumbyxor, over-kneestrumpor osv.
På hemvägen (idag alltså) köpte jag även med mig en påse grillchips som jag&mamsen ska frossa med ikväll. Mums. Blir nog ytterligare en filmkväll, tror jag. Mysigt!

Dagens bestådde i alla fall av en mönstrad t-shirt under den stickade klänningen, svarta leggings, vita over-knee strumpor, bruna stövlar, vit satinjacka, svart halsduk samt en stickad basker. Tror inte jag glömde något nu. Orkade inte ta någon bild idag, tyvärr.
Nu ska jag kika runt bland mina favoritbloggar, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Gila

2

2007-10-05 @ 00:12:27
URL: http://klassiker.blogg.se
Postat av: Linda

sju hahahah :d

2007-10-05 @ 00:12:47
URL: http://minblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0