en sju gubbars semester

Och då är man tillbaka till bloggandet.. Eller?
Vi får se.
Egentligen skriver jag mest detta inlägg för Gilas skull, som tjatar på mig dag in och dag ut om att jag ska uppdatera, here you go girl. (vänligen kommentera detta när du läst, gila.)
Nej, jag har inte gjort något speciellt på senaste. Inget speciellt alls. Ingenting roligt. Inget som är värt att veta, tyvärr. Stilpoäng för det mest poänglösa inlägget någonsin, agree?

För övrigt har jag beställt hem den här tunikan ifrån H&M samt 2 par grovstickade strumpbyxor.

image12
välkommen tillbaka

Kommentarer
Postat av: Gila

SARAAAH finaly :D:D gud så härligt, nu kan man ju läsa din bloggis :):) puss

2007-10-02 @ 19:25:07
URL: http://klassiker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0