French manicure

Gah, så irriterad. Jag som hoppats hela tiden på att det ska bli Susan&Mike i DH. Bajs.
Fast det kommer nog lösa sig, kommer nog att bli dom till slut i alla fall. Tur att Ian drog i alla fall, har alltid haft något emot honom, accenten tror jag. Dialekten på vanlig svenska.
Nog om desperate housewives. Måste bara tillägga att Eva Longoria är världens snyggaste kvinna!
OKEJ PUNKT.
Förlåt.

Idag har jag bara tagit det lugnt, skulle vända tillbaka dygnet och gå upp vid 10 istället för 2 så jag kan börja komma iväg till skolan eftersom jag inte är sjuk längre, har bara lite hosta.
Men det gick inte så bra, så nu ska mamma tvinga upp mig vid 10 imorrn.

Funderar på att gå och lämna ut mitt cv lite här och där, och sedan träffa Anton. Han skulle köpa massa cd-skivor så han kan bränna ut alla One tree hill avsnitt åt mig, jag är ett stort fan! Ett snålt också, varken orkar eller har råd att betala 400 kr per säsong (det finns 4 stycken, vad jag vet). Så då kan man betala ca 300 kr för allihopa, lite tattigt jag vet, men man är inte mer än människa.

Jag gjorde även om min franska manikyr idag, blev misslyckat förra gången men nu är jag ganska så nöjd.
Ni får ursäkta mina fingrar som ser oerhört tjocka&äckliga ut.


image43


                                                      

Kommentarer
Postat av: Carro

Sarah är det dina riktiga naglar?

2007-10-19 @ 12:02:06
Postat av: Sarah

Jajamensan.
Äter omega 3 tabletter så dom växer hur fort som helst + att dom blir stenhårda.

2007-10-22 @ 15:23:05
URL: http://betydelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0