hollandeisås?

Då ska man alltså börja träna.
- Minst 3 dagar i veckan. Planerna är att gymma en dag, köra aerobics/step en dag och yoga en gång.
Sedan kan man ju välja mellan massa olika former av jympa och bla kickboxning. Är skitpeppad.
När vi kom dit skulle man även fotas, fotot skulle alltså hamna på träningskortet.
Där står jag med en stor boll på huvudet, helt osminkad med en stor röd finne i pannan och ler som en fjantig jag vet inte vad, sämsta kortet på länge. Hade dessutom en stor halsduk och en tjock vinterjacka på mig. Värre än mitt leg som togs för 3 år sen, fyfan.

Har i alla fall beställt träningskläder ifrån H&M som ska komma nu i veckan också, men måste införskaffa några slags gympaskor, eller något i den stilen. Har inga passande.
Nog om det.

När vi kom hem tog jag&mamma en promenad med hundarna, sedan åt vi örtkryddad lax med kokt potatis, kokta grönsaker och hollandeisås (eller hur det stavas).
Sedan sprang jag iväg och köpte vanillinsocker så bakade vi en kladdkaka, blev ganska god!

Imorrn stannar jag hemma och försöker komma iväg till skolan på tisdag ifall snuvan&hostan tillåter mig, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken ras är hundarna?

2007-10-15 @ 08:24:38
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Sarah

Den ena är en golden retriver och just nu har vi även min systers hund hemma som är syster med våran golden.
Och sen har vi en japansk spets/paillon (eller hur det stavas).

2007-10-15 @ 16:39:35
URL: http://betydelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0