Kaoskväll?

Igår, ja. Vi skulle ha en mysig kväll hemma hos Gila, det var det som var planerat.
Vid klockan 12 på kvällen eller natten nånting, så var det mellan 50-60 pers i lägenheten, och allt var kaos. Rykten gick om att surtanten under hade ringt polisen, så vi började skicka ut lite folk.
Människor som inte ens var ditbjudna tjaffsade om att dom ville stanna och att dom visst kände hon som bodde där.
Jag till och med hällde ett vattenglas över en kille som larvade sig och ja. Gud vad sur jag blev.
Dessutom hade jag världens huvudvärk hela kvällen. Jag&Amanda låste in oss ett tag och pratade om hur glada vi är att vi inte lever ett sådant liv längre. Det är så mycket bättre att ha ett seriöst förhållande och inte bara springa omkring på olika fester, supa sig redlöst full och strula med olika människor varje kväll. Patetiskt.

Kvällen slutade i alla fall vid 1 då polisen stod i dörröppningen.
- På riktigt. Vi pratade med dom och dom hjälpte oss att skicka ut alla.
Efter det städade vi lägenheten på en gång. Och vid 2 mådde jag så dåligt så jag åkte hem. Somnade med feber.
Idag mår jag desto bättre.
Ska hoppa in i duschen strax och åka till Anton för att mysa lite. Sen får vi se vad jag hittar på.
Kommer dock inte upp några bilder från igår, vi hade fullt upp. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0