Lite att smaska på

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Sarah
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jennifer eller något sånt där långt.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Om mamma hade fått bestämma själv hade det blivit Camilla.
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? 1991.
6. Vart bor du? Sundbyberg
7. Bott utomlands? Nej, men vill.
8. Flyttat antal gånger? 2
9. Vart skulle du vilja bo? Något medelhavsland, alt. LA/NY
10. Vilken skolklass? Ettan
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Det vet jag inte än.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? Någon millimeter ifrån 158 cm
2. Hårfärg och frisyr? Lockigt ljusbrunt hår med snedlugg. Funderar på fler blonda slingor eller färga hela mörkbrunt.
3. Ögonfärg? Bruna.
4. Mest nöjd med? Ögonen kanske, och helt ärligt. -Mina bröst.
5. Minst nöjd med? Min schyssta ölmage
6. Skostorlek? 36 som störst
7. Glasögon? Nej.
8. Har du några piercingar/tatueringar? 1 i vardera öra.

FAVORITER
1. Filmer? Möjligen Dagboken
2. Låtar? Nån svängig
3. Årstider? Sommar, och hösten för modet möjligen. (obs inte vädret)
4. Mat/dryck? Kina samt ramlösa
5. Djur? hund, katt, häst.
6. Färg? dom flesta, faktiskt.
7. Parfym? varierar
8. Tv-program? Desperate housewives samt one tree hill
9. Ämne i skolan? blankt
10. Sysselsättning? pojkvän, fika, shopping, vänner. Nämn något mer i en 16årings liv?

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En grå ullkappa ifrån H&M, vit satinjacka ifrån Madonna, svart trench ifrån H&M.
2. Vad använder du just nu för skor? Kastanjbruna stövlar/svarta stövletter.
3. Favoritfärg på kläder?  Neutrala
4. Favoritmaterial på kläder?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En mörkblå boomerang jacka, samt hela H&Ms sortiment, tack.
6. Favoritaffärer? Hennes & Mauritz
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på hur mycket jag har råd med
8. Favoritmärke? Gillar Topshops senaste
9. Vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mellan
2. Vilken färg på tapeterna? Ljuslila
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Ek och vitt
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min garderob som tar upp halva väggen
5. Vad vill du ändra där inne? Tapetsera om
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? Som just nu står i mammas rum
b) video/dvd? Också dom i mammas rum.
c) dator? Yes
d) stereo? Yes
e) telefon? Både och.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett hus, en bakgård, en parkering och en pizzeria
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Anton och min katt Selma
10. Favoritpryl i rummet? Min säng och min garderob.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Erik
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting
b) skolväska just nu? Äger ingen
c) handväska eller liknande just nu? Smink, busskort, en tröja osv.
3. Vad är du beroende av? Grönt té, ramlösa
4. Vilket land kommer du i från? 75% svensk, 25% tunis
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Gammalt hederligt vaselin
6. Vad tror du på? Att jag har världens finaste pojkvän
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Har inte tid.
8. Vad köpte du senast? Stay ups
9. Har du nåt husdjur? 2 hundar, 4 katter
10. Vad bor du i? En 3a

GREJER
Plånbok: Vit med gulddetaljer
Smycken: Örhängen, armband och halsband varje dag, dock varieras det. -Varje dag
Solglasögon: Hunden trampade sönder favoriterna. Nya inköps nästa säsong
Underkläder: Menstrosor och bh
Nagellack: Inget alls, möjligen målas knallrött på imorgon.

Kommentarer
Postat av: Gila

Menstrosor :D haha, klockrent.. jag har min menspanties a.ka björn borg på mig just nu faktiskt :)

2007-10-02 @ 19:26:53
URL: http://klassiker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0