måns zelmerlöv (?)

Måns nya låt är grym. "brother oh brother, she's gonna break your heart". Diggar den.
Fick hem en svart basker idag, supersöt. Samt några brottarlinnen att träna i.
Jag har funderat lite. Det är ganska tröttsamt att skriva om vad jag gör varje dag, även om det är roligt att kunna blicka bakåt och minnas. Men jag känner att jag vill få ut något av bloggandet, skriva något som betyder något, som folk kan ha riktiga åsikter om, känna igen sig i.
Vi får se om jag kommer med något vettigt, tills dess blir det bara meningslösa inlägg ifall det blir några alls.
Det kanske händer något spännande under kvällen som jag måste skriva av mig om.

Annars vet ni vad som händer, tv-kväll med DH.
Kram.
image54

Kommentarer
Postat av: Belly

Hej gumman! :)
Ja, det ska bli super skönt att åka dit! Jag längtar så!
Jadu, jag ska åka och provrida honom på söndag, så vi får väl se då :) Men antagligen kommer han väl komma hem till ungefär den 10 december om allt ska gå som planerat!
Men är du fortfarande intresserad att möjligtvis bli medryttare om allt går som det ska? Antagligen kommer han stå på Södertörn ändå, de har en grym anläggning!

Vi måste ses snart! Puss

2007-10-30 @ 22:52:53
URL: http://bellyistheshit.blogg.se
Postat av: Belly

Haha, André ja.. han träffade jag faktiskt för första gången i onsdags när vi skulle åka på kryssningen :b men han är as schyst!

2007-11-03 @ 14:27:18
URL: http://bellyistheshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0