Min bloggpersonlighet

Wannabebloggare
Du tror att du är på väg att bli något stort. Du definierar dig själv som modell (ja, du har ju låtit en fotograflärlig ta några photoshoots på dig i en studio), du är en blivande skådespelerska (hey, du har trots allt sökt till ett antal dokusåpor och medverkat som statist i "Smala Sussie"), betraktar dig själv som konstnär (eftersom dina verk medverkade på skolans vernissage) och hävdar att du jobbar "med mode" (fast du i verkligheten jobbar som butiksbiträde i kassan på Lindex). Eventuellt drömmer du om att bli designer av något slag och sitter hemma och knåpar ihop egna smycken eller syr egna kläder. Eller varför inte journalist? Du har för fasicken fått flera krönikor publicerade i lokaltidningen! När du går ut dricker du bubbel eller Cosmopolitans eftersom öl "är för losers". I bloggen skildrar du ofta hur många gratisprylar och inbjudningar till diverse evenemang som dimper ner i brevlådan.




Sanningen:
Yeah, det är klart jag kommer att bli något stort.
Jag är hmm.. cirka 15 cm för kort för att någonsin kunna bli modell, så nej. Dock har jag blivit fotograferad i en studio för ett skolprojekt för UBG en gång.
En blivande skådespelerska? Vem vet. Men inte än så länge.
Konstnär? Jag kan inte ens rita en streckgubbe.
Visst skulle det kul att vara designer, men jag kan inte sy. Som jag skrev i något tidigare inlägg; sydde en kjol en gång. Och den blev sned, så jag har nog ingen framtid inom det yrket, eftersom jag inte ens kan skissa.
Journalist skulle jag tycka vara roligt, dock har jag inget att skryta med än.
Jag har aldrig smakat en cosmopolitan men jag avskyr öl.
Jag älskar gratissaker, dock beställer jag dem själv från diverse hemsidor.

Så jag stämmer inte så bra in på den där beskrivningen tycker jag.
Eller?


Gör testet du med på http://www.testriffic.com/test/psilotripitaka/9057/Vilken-bloggtyp--r-du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0