nervös

Sen sist har jag beställt 2 sportbehåar (i det material jag ville ha), ett par träningsbyxor, en söt Hello Kitty pyjamas, en tunika, ett brottarlinne och en vattenflaska!
Allt utom träningsbyxorna&tunikan kommer nästa vecka.
Oturligt nog kommer dom sistnämnda inte förrän i slutet av december, men jag&mamma ska åka iväg imorrn förhoppningsvis och leta efter byxor så jag har ett par.

Kom och tänka på att jag ska ju provfilma imorrn!
Har inte en aning om vad jag ska ha på mig eller nåt, vet ju inte hur sånt där går till. Jag börjar bli jättenervös, fy.
Ni får höra hur det gick senare imorgon, då jag förhoppningsvis även ska träffa Anton<3333. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0