segt

Låg kvar i sängen till klockan 3 idag, var så seg. Fick inte mycket sömn inatt.
Vid 5 åkte jag iväg till Skanstull för ett step pass, grymt jobbigt var det, men det är så himla skönt att träna även fast det är tufft, man slappnar av på ett sätt och slipper tänka så mycket. Och just nu är tänkandet det sista jag behöver.

När jag kom hem värmde jag en pizza och kollade på Bonde söker fru (så himla gulligt program!), Heroes och Greys Anatomy (gregs atonomy, som anton säger).
Saknar honom som sjuttsingen:(

Imorgon funderar jag på att ta mig tid och söka jobb, fast jag vet att det inte kommer bli av. Är världens lataste..
Ska i alla fall träna vid 3 och sen åka hem och tvätta. Så det blir ju veckans roligaste dag, förstår ni.
Nej nu ska jag lägga mig och läsa.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0