Söndagspizza och halsont

Igår tillbringade jag dagen som sagt hemma hos Anton.
Imorse vid halv 10-10 tiden kom älskling hit, han hade jobbat natt. Stackarn hade varit vaken i 18 timmar, han var helt slut.
Efter drygt 1½ timme gick jag upp och kollade på reprisen av idol-finalen, sedan kröp jag ner igen. Så låg vi där tills klockan var 5 ungefär.

Mamma tyckte vi skulle överraska Anton med pizza (han är största pizzaälskaren någonsin) så när vi hade duschat och han hade klätt på sig gick han ut i vardagsrummet där en calzone väntade på honom, oj så glad han blev!
Efter det åkte han hem för att kolla när hans bror spelade handboll mot tyskland på tv. Jag och mamma gjorde björnbärspaj med vaniljsås och bänkade oss framför seriestarten av "Ranking the stars". Ganska roligt faktiskt, värt att titta på igen.
Sedan mötte jag Amanda en liten stund.

För övrigt har jag jätteont i halsen, kommer säkert få halsfluss, bergis.
Nu ska jag kika på Tradera hur man annonserar, har massa saker att sälja.
Allt ifrån Rock&Republic jeans, till en Canada Goose väst, till en säkerhetsväst. MED MERA
Intresserad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jag missade det

2007-10-07 @ 22:23:56
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0