tvättdag

Blev ingen träning idag, stannade hemma och tvättade istället.
Nu håller mamma på att laga mat, potatisgratäng&lövbiff, mums!
Hon hade beställt lite saker till mig ifrån Ellos, jättegulligt.
Tyvärr tyckte jag inte om någonting, eller jag hade ju sagt att jag ville ha en sportbehå, träningsbyxor och brottarlinnen, men det som kom var 2 sportbehåar i fel material. Jag vill ha såna där tajta i glansigt material, dom här var typ i bomull. Sedan var det ett vanligt linne samt ett par byxor som var hur stora som helst, skitfula. Också dom i bomull, jag vill ha skittajta i spandex eller vad det heter.
Sen hade hon beställt ett 3 pack brottarlinnen som kommer om ungefär 2 veckor, så vi får se.

Men vi ska åka till Stadium eller något och kolla, bättre att pröva sådana här saker.
Annars hade Sportex eller vad det heter vid Odenplan upp till 70% rea, kanske ska åka dit och kolla.
Nu ska jag i alla fall kolla på Ellos hemsida ifall dom har något annat som kan passa mig.

Dessvärre är det inget bra på tv ikväll, får väl titta på film eller något.
Slänger säkert iväg ett eller två inlägg senare ikväll i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0