världens bästa helg

Fredag 26/10: Provfilmade hos Filmlance borta i Frihamnen, det gick bra. Var ganska nervös.
Man fick ett A4 med manus som utspelade en scen, så fick man en kvart på sig att läsa igenom det och försöka att memorera det, sen blev vi indelade två och två och skulle spela upp scenen medans dom filmade med videokamera, men det fick vi veta först när vi skulle spela upp, då blev man ännu mer nervös.
Dessutom hamnade jag med en tjej som hade en likadan klänning som jag, samma frisyr och svarta strumpbyxor , kunde det bli bättre? Haha.. Så nu får vi se ifall dom hör av sig.

Efter det åkte jag och mamma och åt thailändskt, börjar bli min favoritmat det där.
Sen shoppade vi lite, jag fick med mig ett par jättesöta knästrumpor ifrån H&M, ett par örhängen, träningsbyxor och en vattenflaska.
Efter det åkte jag hem till Anton, så himla skönt att träffa honom efter en veckas saknande! Vi pratade och det slutade med en massa mys, så det är bra mellan oss nu. Eller det kommer bli det med tiden. Vi ska gifta oss vi två, inget kommer emellan oss.
Vi kollade även på Rattatoullie (vet inte hur det stavas men det uttalas Råttatojji) Den var supersöt! Faktiskt en bra film, värd att se. Vet inte ifall den har haft premiär än.

Lördag 27/10:
För exakt ett halvår sen frågade Anton mig ifall jag ville bli hans flickvän, så kvällen firades med massa godis.
Lösvikt för 60 kr, massa läsk (ramlösa för min del), en stor chokladkaka, en påse dumle, en påse gott&blandat och massa daimglass, en prinsessas dagbok 2 & Ett monster till svärmor, samt massa Vänner avsnitt.
Det var en mysig kväll.
På torsdag är det även våran 8-månaders dag, eftersom vi egentligen "räknar" ifrån den dagen vi träffades eftersom vi har hållt ihop sen dess, men eftersom ett halvår också är speciellt så ville vi fira det lite nu.
Vi åt även en jättegod middag som A's mamma lagade. Thailändskt, haha.
Fläskfilégryta med massa morötter och böngroddar och saffransris till, det var supergott. Men skitstarkt.

Söndag 28/10: (idag)
Fick frukost på sängen av älskling, sen fortsatte vi vårat Vänner maraton.
Vi tog en dusch och sen började jag röra mig hemåt. Kom hem för drygt en timme sedan.
Mamma ska strax börja laga mat, pannbiffar!
Sen blir det en myskväll med Ranking the stars, Ensam mamma söker och Mona Lisas leende.
Nu ska jag titta till potatisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0