världens gulligaste mamma

Min mamma är så snäll. Har nog aldrig uppskattat henne så mycket som på den senaste tiden.
Finns ingen som någonsin funnits där för mig och gjort så mycket för mig som hon.
Hon är unik och speciell, inte som någon annan.

Jag älskar när hon skickar sms till mig, då "bifogar" hon alltid någon rolig gubbe som hoppar omkring eller så.
Kan tex stå "Kom hem vid 7, vi ska äta middag då.  *STOOORR GLAD ROOSA GUBBE SOM SNURRRAAAR*"
Då gör hon mig verkligen på bra humör.

Jag och min mamma bor ensamma och har alltid gjort det, utom när syster min bodde hemma. Men hon flyttade för ungefär 7 år sedan.
Vi går varann ofta på nerverna och tar alltid ut våra aggressioner på varandra, men det gör även så vi kommer varann närmare. Jag kan prata om exakt allt med min mamma. Skäms inte för någonting.

Jag vet att hon stöttar mig i vilka val jag än gör, även om vi har delade åsikter.
Hon är världens mest generösa kvinna. Världens starkaste. Hon tänker alltid på andra i första hand och sist på sig själv. Skärpning mamma!

När jag var liten gick vi alltid på premiärer och massa roliga tillställningar. Jag har haft en jättebra uppväxt och har varit ganska bortskämd.
Min syster bodde ett tag på Långholmen och då åker man över en bro vid namn Västerbron, som jag kallade "Gulliga-mamma-bron", och jag kramade alltid henne när vi åkte över den.

Min mamma har superbra musiksmak. Jättebra klädsmak och ger mig ofta mycket bra råd.
Hon är en baddare på att laga mat.
Hon är nog en häxa, hon hinner med så mycket och klarar av så mycket utan att gå sönder.

Hon kom nyss in med en kopp te till mig, vilket fick mig att tänka efter och skriva detta.
Jag ska nog ropa hit henne så hon får läsa det här, då kommer hon bli glad.

Mamma: Jag älskar dig så otroligt mycket, tack för allt du har gjort för mig och tack för att du står ut med mig.
Du är nog den bästa personen jag har i mitt liv, skulle aldrig kunna vara utan dig.
Vi ska ligga i samma grav mamma, det har jag velat i säkert 12 år nu.
Du är bäst.



JAG HAR VÄRLDENS COOLASTE MAMMA!

Kommentarer
Postat av: mamma Anki

Jag blev så glad när jag läste detta och det stämmer bra in
att det är ups and downs men så är det att vara tonåring det kommer jag ihåg. Men jag tror att det värsta är över, jag älskar dig och din syster och lilla Fanny av hela mitt hjärta/puss

2007-10-30 @ 02:07:26
Postat av: GILA

åå va söta ni är!!

2007-10-30 @ 15:13:04
URL: http://klassiker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0