ZYLBER.COM

Igår kom H&M paketet hem, jippi.
Till mig fanns där en mönstrad tunika, 2 par gråa ull over-knee strumpor, 2 par grovstickade strumpbyxor, ett franskt manikyr set (till mina naglar som aldrig varit såhär långa, bildbevis kommer senare!), och en necessär.
Allt var bra och jag är supernöjd!
Här om dagen kom även paketen från zylber, superfina saker.
På kvällen beställde även jag&mamma en del saker ifrån Ellos, så vi får hoppas att det paketet också dyker upp snart.

Jag och älsklingen tog också ett långt skumbad sent på kvällen, det var jättemysigt. Vi låg och pratade ända tills vattnet blev kallt för typ femte gången, vi hade hällt ut och fyllt på varmvatten flera gånger innan. Till slut gav vi oss och duschade av oss och kollade på slutet av Van Veteren - Återkomsten.

ETT TIPS:
Bli medlem på www.birthday.se så får du 100:- kr att handla för på smyckessidan www.zylber.com -Dom har hur fina saker som helst! Du behöver heller inte betala någon frakt!

Annars så vaknade jag&Anton vid 1 tiden idag, sedan gick vi och köpte hem en varsin kebabtallrik (fy skäms).
Så nu ska jag strax koka lite sparrissoppa (min favorit!) och te och sätta mig framför en film med mamma.
The wedding date på femman, börjar klockan 9.
Vi köpte förresten en ny tesort som heter Gold Tea, hoppas det är gott. Gud vilken onödig info, strunt samma.


   
Tunikan ifrån H&M, samt smyckena ifrån zylber.

Kommentarer
Postat av: jennifer

söt tunika! :)

2007-10-14 @ 00:15:27
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0