min soulie

Goda dagar drar förbi men minnerna förblir
Det vi två hade va egentligen unikt
Men allt som har sin början brukar ha sitt slut, kämpade länge men
tappade mitt sista krut.
Det hugger i hjärtat, gjorde jag det rätta?
Eller agerade jag i stundens hetta?
Säg mig, vart står vi nu om 10 år?
Oroande i mitt bröst, snälla jag finns här, kom för lite tröst.

Jag älskar dig o lämnar dig aldrig, skiter i allting
 Utan dig så existerar jag inte,
Du är skälet till att jag lever denna vinter.
Du är min andra halva som jag vägrar att tappa.
Kommer du i håg hur vi skratta?

Mars 2007, kan ni fatta?
Jag hittade
min soulmate, mitt hjärta, min styrka.
Utan dig kommer jag aldrig att lyckas
Jag lovar dig med hela mitt hjärta o själ,
 jag ångrar vart enda ett av våra gräl
Jag svär jag har slutat inhalera träd
Allt jag vill höra e att du kommer tillbaka
Aldrig ge upp fastän smärtan e tung

Allt går i motvind, tårarna rinner ner för min kind varje gång jag blir påmind
Låt mig få hjälpa dig, låt mig få finnas där, stäng inte ut migfrån smärtan du bär
Gråten i min hals, ta min hand bjuder upp till dans
Utan dig har jag faktiskt inte en chans, plattan läggs ner, blundar och ber, att du ska komma hit o bara le
Jag älskar dig kan du inte bara se det?
Du är allt, och så fruktansvärt mycket mer än bara det


image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0