Nobody said it was easy

Att komma över.
1. Hur gör man?

Jag trodde att det hade gått så jävla bra, så enkelt. Lätt som en plätt, men det är ju nästan patetiskt om det vore så.
Att jag inte skulle känna nånting efter 13 månader.
Så bedövad av smärtan att jag inte kunde känna något eller tänka på honom under 2 veckors tid? Förmodligen, men de där 2 veckorna är förbi, och nu är det jobbigare än någonsin.
  Måste hålla mig sysselsatt hela tiden, får inte lyfta luren och ringa numret jag kan i sömnen, numret jag tar med mig i graven.

1 månad utan dig på fredag.
Det skulle ändå aldrig funka igen.

Kommentarer
Postat av: mickis

det är alltid värst i början.. Men om jag nästan kommit över tim och insett att det aldrig kommer varken vi eller som förut efter tre år så klarar du det också, men jobbigt kommer det vara :/

2008-04-13 @ 21:22:26
URL: http://nothingman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0