the boy i couldnt live without

Det känns bättre idag, mycket bättre.
Har aldrig gråtit så mycket som igår.

Jag vill bara ha dig i mitt liv, så som vi har det nu. Det är bra.
Så får vi se vad som händer sen.

Jag vill bara inte att du ska glömma mig. Jag vill inte att du ska vilja glömma mig. Jag vill inte att du ska vilja lära känna någon ny tjej. Jag vill inte att du ska vilja det. Vilja ha allt det, med någon annan.
Det ska vara vi, och det kommer bli så förr eller senare om vi låter det ta den tid det tar. Men låt inte någon annan komma emellan. Låt inte någon annan förstöra mer. Du får välja.
Och du har lovat, att vi alltid ska mysa, oavsett vad.
Stå fast vid det.


"Det finns människor som gör slut, men som aldrig kommer över varandra "
Jag vet att vi är sådana människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0