Unchain my heart, please set me free

Det är dags att sluta älta och gå vidare. Om personen du älskar och inte vill ska försvinna ur ditt liv hellre dör än har kontakt med dig så är det nog bäst så. Att sluta älta och gå vidare.

Jag kan vara självupptagen, egocentrisk och allting, eller bara ärlig när jag vet att jag inte skulle ha problem att träffa en ny, om jag bara ville. Men det är så mycket mer än så.
  Orkar man börja om? Berätta alla sina hemligheter på nytt (som egentligen knappt är hemligheter eftersom jag redan berättat dem?), presentera familjen, lära känna en ny familj och hela den biten.

Jag tror jag ska lägga undan förhållandelivet ett tag och bara vara singel. Inget jävla ensam är stark bullshit. Bara ta hand om mig, slippa tänka på någon annan, kunna göra vad jag vill.
 Ja, det ska jag fan göra.

Och en jävligt bra start på det är att jag åker på kryssning med tjejerna och min älskade madre om 8 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0