det snurrar i min skalle

Torsdagen den 28/8 kommer sätta spår i mitt liv. Selma försvinner. Aldrig mer.
Ingen som sover brevid mig, ingen som följer med mig på toaletten, ingen som sitter brevid mig när jag äter, ingen att gosa med. Ingen ingenting, helt ensam.

Ingen Anton kvar. Har sagt det så många gånger förr, slut för alltid den....... nånting. Så ett nytt datum i min fina samling, 25/8. Vill faktiskt glömma dig nu.

Kan ju ärligt säga att mitt liv suger just nu. Jag hamnade i MVG gruppen i matte. Mitt liv är upp och ner, vill ha tillbaka allt. Vill ha kvar Selma, vill ha tillbaka förra hösten.


deprimerad

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag vet hur det känns. Det är hemskt. Min hund avled förra sommaren och jag kan fortfarande gråta ibland. Det är som att förlora en familje medlem.

2008-08-26 @ 23:16:34
URL: http://monamir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0