en fin vän

Jag har en tjej i mitt liv som alltid får mig att skratta.
Vi lärde känna varandra när vi gick i samma skola. Jag gick i femman och hon i sexan. Vi gillade inte varann.
Hon tyckte att jag var kaxig och jag tyckte att hon var en pluggis. Vi började inte umgås förrän 1½-2 år senare. Då brukade vi antingen åka tillsammans till stallet (det var så vi blev vänner) eller sitta framför datan, oftast playahead.
Sedan slutade vi umgås ett tag. Jag bytte skola i sjuan och hon bytte i åttan eller nian. Men sedan tog vi upp våran vänskap igen. Så nu måste vi ha stått varann nära i minst 2 år i alla fall.
Hon tröstar mig alltid om jag är ledsen och tvärt om. Vi kan prata om allting, verkligen allting.
Jag skäms inte för att berätta någonting för henne.
Jag hoppas verkligen att vi är vänner hela, hela livet.

Jag älskar dig Gila Tall.

Kommentarer
Postat av: Gila

Jag älskar dig, mest!

2008-11-29 @ 00:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0