jag behöver dig mer än vad jag vill ha dig

Jag har gråtit, gråtit och gråtit för dig. Du skrev i ett sms att du valde en annan. Desperat åker jag hem till dig och ber dig komma ut. Jag ber dig säga det. Jag ber dig säga "Jag älskar inte dig längre och jag vill aldrig mer se dig". Du kan inte. Du har ljugit igen, för tydligen påstår du att du älskar mig, och att det är mig du vill ha. Du säger att det är slut med henne, att det tog slut pga mig. Jag vill så gärna tro dig, men det är svårt.
Vi spenderar natten tillsammans, en underbar natt.
"Det känns som att jag känt dig hela livet" säger du.

- Anton, vad vill du?
- Jag vill ha dig
- Vill du försöka igen?
- Ja
- Är du säker?
- Ja, helt säker

Du säger att Du vill leva hela livet med mig. Du säger att du tror det kommer funka.

Nu har vi inte pratat på ett dygn, fast du skulle ringa idag.
Jag är orolig, vet inte var jag ska ta vägen. Vet inte vad jag ska göra.

Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0