wish we never broke up

Om någon för 4 dagar sedan hade sagt att jag skulle stöta på Antons andra tjej och därefter traska runt med henne i flera timmar hade jag skrattat. Om någon hade sagt att vi skulle åka hem till honom och ligga alla 3 och prata i hans säng hade jag skrattat ännu mer.
Om någon hade sagt att jag och Alice, som hon heter, skulle sitta och gråta i varandras armar för att sedan deprimerat kedjeröka ett helt paket i Akalla Centrum hade jag nog skrattat väldigt högt.
Men ifall någon hade klämt ur sig att jag ikväll skulle sova hos henne så hade jag nog blivit tyst.
Det har visat sig att den här tjejen är en riktigt fin tjej. Och allt är bara så komplicerat. Och jag vet inte om jag vill mer.

Kommentarer
Postat av: en viss gila

blogghaaaaa

2008-11-25 @ 02:29:23
Postat av: jempis

seriöst, det är verkligen det sjukaste som hänt. ärligt talat. någonsin. jag. kan. inte. förstå. haha



RING MIG din s-l-y-n-a. jag har saknar dig sjuuukt

2009-11-19 @ 02:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0