i should have given you a reason to stay

Det finns en låt som verkligen får mig att tänka. Den heter "A lack of color" och görs utav Death cab for cutie.
Den får mig att tänka på fina minnen.
På dig.
Och hur du kommer och går in och ut ur mitt liv, precis som du vill. Och jag kan bara titta på. Jag kan bara vara glad att jag får hålla om dig och pussa på dig. Ljuga för mina vänner och min familj. Och för dig. Inte visa några som helst känslor. Men du vet, du vet att jag är så, så dålig på det. Du vet att innerst inne vill jag bara ha dig, ha dig för alltid. På vilka villkor som helst, bara du är min. Och jag vet, att det är det du vill också. Fast även fast fallet är så, är det bara varandra vi inte vill erkänna det för.
Jag måste nog medge att jag gillar dramat, jag gillar att vara olycklig ibland. Det får mig att känna mig levande. Det får mig att veta att det fortfarande bara är du.
För ifall jag inte ville ha dramat där, skulle det inte vara där.
För ifall jag inte ville ha dig där, skulle du inte finnas här. För det gör du, alltid när jag behöver dig.

I will give you a reason to stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0