Thank you for the sunshine you gave to me

Det finns ingen som kan göra mig så glad.
Det finns inte heller någon som kan få mig att känna mig så speciell, som den enda tjejen i hela världen.
Det finns inte en enda människa som kan få mig att må så bra.
Det finns ingen som kan få mig att känna mig så betydelsefull.
Det finns ingen som kan få mig att känna mig mer älskad.

Det finns ingen som kan göra mig så ledsen.
Det finns inte heller någon som kan få mig att känna mig så värdelös, som en främling.
Det finns inte en enda människa som kan få mig att må så dåligt.
Det finns ingen som kan få känna mig så oviktig.
Det finns ingen som kan få mig att känna mig så oälskad.

När vi har det bra, då finns det ingenting bättre.
När vi har det dåligt, då har jag ingenting att leva för längre.

Jag har klarat mig utan dig. Vissa dagar tror jag att jag kan det, men jag tror nog fel. För när jag väl är ensam med mina tankar, så är det alltid du som finns i dem. Det måste väl ändå betyda något?
Det har hänt för mycket mellan oss för att det någonsin ska kunna bli bra.
Vi har sårat varandra allt för många gånger för att vi någonsin ska kunna lita på varann igen.
Jag har sagt det förut, och jag säger det igen.
- Det borde inte vara såhär svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0