where do you come from cotton eye joe?

Idag är jag glad. Idag är jag lycklig.
Jag börjar bli frisk ifrån mitt virus och har precis haft mig ett riktigt skrattsamtal med min bästa vän. Vi pratade mest om Cotton Eye Joe och Harry P. Vilket leder till skratt. Ser framför mig en arg Harry som skriker "never". (läs: nevaaaahhh).

Jag saknar att få hålla om dig och när jag väl gör det så uppskattar jag det inte. Känns som att jag är fast i det förflutna. Jag kan släppa taget om jag vill, så varför gör jag det inte?
Det borde inte vara såhär komplicerat.
Men ändå, idag är jag glad.

Kommentarer
Postat av: gila

cp bästavääään!!! nu börjar jag sjunga på låten (som jag inte kan) sitter här och nynnar och låter som en cpskadad tjej :( :(

2008-10-16 @ 13:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0